Příbytek – Boží a Satanův. Který jsme si zvolili?

Spread the love

A myšlenky tohoto článku k mé ženě Šárce přicházely během 11.06.-13.06.2024, kdy jsme o nich měli rozmlouvat a pochopit je. K jejich sepsání jsem obdržel pokyn 15.06.2024. . Tímto článkem, jeho zveřejněním se mění ČAS. Před zveřejněním jsem byl přiveden do hlubokého spánku, aby mi byly předloženy další pokyny. Tím se plní text Písma z Amose 3:7-15:

Svrchovaný Pán Jehova totiž neučiní nic, pokud nezjeví svou důvěrnou záležitost svým sluhům prorokům. Zařval lev! Kdo se nebude bát? Sám Svrchovaný Pán Jehova promluvil! Kdo nebude prorokovat? Zvěstujte to na obytných věžích Ašdodu a na obytných věžích v egyptské zemi a řekněte: Shromážděte se proti samařským horám a vizte mnohé nepořádky uprostřed něho a případy šizení uvnitř něho. A nevědí, jak činit to, co je přímočaré, je Jehovův výrok, ti, kteří si střádají násilí a plenění ve svých obytných věžích. Proto tak řekl Svrchovaný Pán Jehova: Protivník je dokonce kolem země, a jistě z tebe sejme tvou sílu a tvé obytné věže budou skutečně vydrancovány. Tak řekl Jehova: Právě jako pastýř vychvacuje lvu z tlamy dvě holeně nebo kus ucha, tak budou vychváceni izraelští synové, ti, kteří sedí v Samaří na nádherném lehátku a na damašské pohovce. Slyšte a svědčte v Jákobově domě, je výrok Svrchovaného Pána Jehovy, Boha vojsk. Vždyť v den, kdy budu účtovat s Izraelem za jeho vzbouření, chci také účtovat s oltáři v Betelu; a rohy oltáře budou jistě odříznuty a spadnou na zem. A chci srazit zimní dům navíc k letnímu domu. A slonovinové domy budou muset zaniknout a s mnoha domy se bude muset skoncovat, je Jehovův výrok.“ .

Sami se dotazujme nebeského Otce, JeHoVaH (Jehovy) vojsk co daný výrok znamená.

Věnujme těmto slovům TU NEJVYŠŠÍ POZORNOST! Je v nich POROZUMĚNÍ, které se dotýká života a smrti. Nejprve si přečtěme k jakým myšlenkám byla vedena Šárka, které měla sepsat pro tento Čas Konce a také soudu nad takzvaným Božím domem, odkud soud započal:

Žalm 119:54 „Tvé předpisy se mi staly melodiemi v domě, kde přebývám jako cizí usedlík. .

Člověk jest bytost přirozeně určená pro život v obci (Aristotelés) a tak i já, ač samotář, jsem se chtěla se svou láskou k Otci Jehovah (Jehovovi) s druhými lidmi podělit. Za posledních pár let, ještě než mi Otcem byl můj muž přiveden, vedla jsem nejeden rozhovor = se ženou, která 30 let spolu se svým manželem byla sboru součástí, s mužem, co narodil se do katolické rodiny a tak již od kolébky byl, obrazně řečeno, více v kostele než ve škole, s kazatelem, co celý život Bohu zasvětil i se starším, co pravil mi: „Byl jsem na přednášce a uvěřil.“ .

Všichni hovořili mým jazykem a přesto připadala jsem si jako bych byla cizincem. Pak potkala jsem se ženou, která z Ukrajiny do naší země odešla. Vyprávěla o své cestě, o lásce k Otci, o víře i naději. Ač byly jsme si cizinci, každá jinou rodnou řeč, přesto dokázaly jsme si rozumět. Ona i já jedno měly jsme společné, stejnou s Otcem zkušenost, jí i mě šeptal Otec slůvka: „Neboj se.„.

Čím to je, že s tou, která mluví jinou řečí, si rozumím a s těmi, kdo jsou v mé zemi domovem, nedokáži si rozumět? Pro koho jsem vlastně cizí usedlík? A proč? Kde je podstata mé usedlosti ukryta? Kde je můj příbytek?

Efezským 2:19-22 „Jistě tedy již nejste cizími lidmi a cizími usedlíky, ale jste spoluobčané svatých a členové Boží domácnosti a byli jste vybudováni na základě apoštolů a proroků, přičemž Kristus Jehošua je sám základním rohovým kamenem. Ve spojení s ním roste celá harmonicky spojená stavba ve svatý chrám pro Jehovu. Ve spojení s ním jste také vy dohromady budováni v místo, které by Bůh obýval duchem.“ .

Co je oním příbytkem, domovem a jaká cesta k němu je?

Jan 14:2-4 V domě mého Otce je mnoho příbytků. Kdyby to bylo jinak, byl bych vám to pověděl, protože odcházím, abych vám připravil místo. Také, jestliže půjdu a připravím vám místo, přijdu opět a chci vás přijmout k sobě domů, abyste i vy byli, kde jsem já. A kam jdu, cestu znáte.“ .

Jan 14:23 „Jehošua mu odpověděl a řekl: Jestliže mě někdo miluje, bude zachovávat mé slovo a můj Otec ho bude milovat a přijdeme k němu a uděláme si u něho příbytek.“ .

Žalm 91 Kdokoli bydlí na tajném místě Nejvyššího, opatří si nocleh přímo ve stínu Všemohoucího. Chci říci Jehovovi: Ty jsi mé útočiště a má pevnost, můj Bůh, v něhož chci důvěřovat. Sám tě totiž osvobodí z pasti ptáčníka, od moru působícího strasti. Svými perutěmi uzavře k tobě přístup, a pod jeho křídly najdeš útočiště. Jeho opravdovost bude velkým štítem a baštou. Nebudeš se bát ničeho děsivého v noci ani šípu, který létá za dne, ani moru, který kráčí temnotou, ani zničení, které plení za poledne. Tisíc jich padne přímo po tvém boku a deset tisíc po tvé pravici; k tobě se to nepřiblíží. Jen svýma očima budeš přihlížet a uvidíš odplatu ničemných. Protože jsi řekl: Jehova je mé útočiště, učinil jsi Nejvyššího svým obydlím; žádné neštěstí tě nepostihne, a dokonce ani rána se nepřiblíží k tvému stanu. Dá totiž svým vlastním andělům ohledně tebe příkaz, aby tě střežili na všech tvých cestách. Na rukou tě ponesou, aby ses nohou neudeřil o nějaký kámen. Na mladého lva a kobru šlápneš; pošlapeš mladého lva s hřívou a velkého hada. Protože upnul svou náklonnost ke mně, opatřím mu také únik. Budu ho chránit, protože poznal mé jméno. Bude mě vzývat, a já mu odpovím. Budu s ním v tísni. Vyprostím ho a oslavím ho. Délkou dnů ho nasytím a způsobím, aby viděl záchranu ode mne. .

Matouš 7:13-14 Vcházejte úzkou branou, protože široká a prostorná je cesta, jež vede do zničení, a mnoho je těch, kteří se po ní vydávají;  zatímco úzká je brána a stísněná cesta, jež vede do života, a málo je těch, kteří ji nalézají“

Jan 17:15 „Prosím tě, ne abys je vzal ze světa, ale abys nad nimi bděl kvůli tomu ničemnému. .

Ze strachu, pro důkaz v zázracích, pro hlas vlastního rozumu trvalou láskou milovat – lze to snad? Stačí si jen vzpomenout, kolik zázraků, kolik důkazů židé v Egyptě viděli. Kolik jich zažili, kolik si jich mohli „ohmatat“ na své pouti z Egypta a přesto brblali, pro nevíru v poušti zemřeli.

Jan 20:29 „Jehošua mu řekl: Uvěřil jsi, protože jsi mě viděl? Šťastní jsou ti, kteří nevidí, a přece věří. .

Neboj se!“ , tak mne Otec Jehovah (Jehova) konejší.

Izaiáš 41:10 Neboj se, vždyť jsem s tebou. Nehleď upřeně kolem, vždyť jsem tvůj Bůh. Chci tě opevnit. Chci ti skutečně pomoci. Chci tě skutečně pevně držet svou pravicí spravedlnosti. .

Není tento verš odpovědí na příbytek? Kdo je nemluvněti příbytkem, kdo mu je ochranou, záchranou, štítem i oporou?

Šárka

Nádherné a srozumitelné pro každého, kdo se dívá duchovním zrakem. Co učiní tělesný člověk, který vše zkoumá tělesně? Hledá fyzický příbytek v nebi. Hledá vytržení před soužením, ač to soužení není tíseň, ale to, co tu způsobila OHAVNOST, která PŮSOBILA PUSTOŠENÍ = ZEMŘEL NÁHLE. Proč náhle? Protože byl plný nezhojitelných vnitřních ran, vředů a krevních sraženin, jak oxid grafenu v něm po genetické úpravě působil. Jak nechal si z chromozomů odstranit Boží skutečné jméno JeHoVaH (Jehova) a stal se mrtvou krví, protože pohrdl výkupní obětí Pána Jehošuy. Potvrzuje nám to Písmo?

Co nám Pán Jehošua oznámil?:

Skutečně, co prospěje člověku, když získá celý svět, a pozbude své duše (svého života)?“ .

Kdokoli chce totiž zachránit svou duši, ztratí ji; kdokoli však ztrácí svou duši kvůli mně, ten ji zachrání. Skutečně, co prospěje člověku, jestliže získá celý svět, ale ztratí sám sebe nebo utrpí škodu?“ .

Za co vyměnili své duše, své životy, když si nechali dát poslední tečku za svým životem? Za svět. Za práci, kterou milovali, protože neměli víru a neměli příbytek u nebeského Otce, JeHoVaH (Jehovy) Boha. Nebyli svým srdcem u Otce a u Syna. Přesně toto musíme chápat z textů, které dal nebeský Otec Šárce při zkoumání tohoto námětu. Když to takto chápeme, pak vidíme správně co nám oznamují tyto misky Otcova hněvu:

A slyšel jsem, jak silný hlas ze svatyně řekl sedmi andělům: Jděte a vylijte na zem sedm misek Božího hněvu. A první odešel a vylil svou misku na zem. A na lidech, kteří měli označení divokého zvířete (6.6.6.=genová terapie nazvaná očkování na Covid 19) a kteří uctívali jeho obraz (OSN, její dceru WHO)se objevil škodlivý a zhoubný vřed. A druhý vylil svou misku do moře (lidstva, které patří Satanovu světu a je jako rozbouřené moře, jenž vyhazuje chaluhy a bláto). A stalo se krví jako z mrtvého člověka (nemožnost se dále rozmnožovat, protože označení tečkou plodí nelidské děti, které se nemohou dále rozmnožovat), a každá živá duše zemřela, ano, všechno v moři.“ .

Do jakého příbytku se ti co se nechali natlačit do genové terapie, do jakého příbytku se uchýlili? Do světa. Vše je duchovní. Proto i my se potřebujeme přemístit do příbytků, které pro nás připravil sám Pán Jehošua svou Výkupní obětí. Ty se nacházejí kde? Jsou v nebi. Musíme se proto do nebe před soužením přesunout? Já čtu, že NE. Čtu přesně ty verše, které předložila Šárka a ptám se nebeského Otce, zda je mám takto chápat. I vy se ptejte. Sám nebeský Otec nám odpoví, když se do našich životů nastěhuje POP a VÚP.

Na koho se vztahuje Žalm 91.? Na Pana Jehošuu odpoví tělesný „věřící“ člověk. Co odpoví Otcem vyučený duchovní člověk? Na nás a také na Pana Jehošuu. Proč? Protože je psáno:

Duchovní člověk však zkoumá skutečně všechno, ale sám není zkoumán žádným člověkem. Vždyť kdo poznal Jehovovu mysl, aby ho poučoval? Ale my máme Kristovu mysl.“ .

Kdy máme Kristovu mysl a také jeho srdce? Když se jako on necháme nebeským Otcem vyučit. A kdy se to stane? Když jsme ochotni vše zkoumat duchovním zrakem a máme POP a VÚP. Už chápeme, proč je HLUČENÍ DUCHOVNÍCH PASTÝŘŮ NA DUCHOVNÍCH HORÁCH JENOM LEŽ A FALEŠ? Že jejich srdce je u tělesných věcí? Co čteme zde?:

Tisíc jich padne přímo po tvém boku a deset tisíc po tvé pravici; k tobě se to nepřiblíží. Jen svýma očima budeš přihlížet a uvidíš odplatu ničemných. Protože jsi řekl: Jehova je mé útočiště, učinil jsi Nejvyššího svým obydlím; žádné neštěstí tě nepostihne, a dokonce ani rána se nepřiblíží k tvému stanu.“ .

Kdy řeknou: „JeHoVaH (Jehova) je mé útočiště!“ , když ani neznají Boží skutečné jméno? Můžeme se divit, že je jejich vyučování LEŽ a FALEŠ? Můžeme se divit, když neznají skutečné jméno toho, kdo za ně položil život? Jak nás vnímají tito lidé? Jako někoho koktavého, jehož slovům nemohou porozumět. Co prorokuje Izaiáš?:

Koho bude někdo poučovat v poznání a komu dá někdo porozumět tomu, co bylo vyslechnuto? Těm, kteří byli odstaveni od mléka, těm odsunutým od prsů?“ .

Co činí dítě odstavené od prsů? Přechází na hutnou stravu. A opět tu máme vysvětlení:

Ačkoli byste totiž skutečně měli být vzhledem k času učiteli, opět potřebujete, aby vás někdo vyučoval od počátku základním věcem Božích posvátných prohlášení; a stali jste se jakoby těmi, kteří potřebují mléko, a ne hutný pokrm. Kdokoli se totiž účastní na mléku, není seznámen se slovem spravedlnosti, neboť je nemluvně. Ale hutný pokrm patří zralým lidem, těm, kteří používáním cvičili svou vnímavost, aby rozlišovali mezi správným a nesprávným.“ .

Co dále říká Izaiáš?:

Vždyť je to příkaz za příkazem, příkaz za příkazem, měřicí provazec za měřicím provazcem, měřicí provazec za měřicím provazcem, tady trochu, tamhle trochu.“ .

O čem jsou ta jejich učení? O tom jak druhé posuzovat. Jak plnit jeden lidský příkaz za jiným lidským příkazem a podle toho poměřovat. Jak vidí nebeský Otec jejich duchovní stůl?. TAKTO:

A tihle také – kvůli vínu sešli z cesty a kvůli opojnému nápoji zbloudili. Kněz a prorok – sešli z cesty kvůli opojnému nápoji (UČENÍM VELKÉHO BABYLONU), zmátli se po víně, zbloudili po opojném nápoji; sešli z cesty ve svém vidění, zamotali se, pokud jde o rozhodování. Vždyť stoly se všechny naplnily nechutnými zvratky – není místo, kde by nebyly.“ .

Sami koktají, protože jsou opilí vínem duchovního smilstva a proto jim připadá skutečná duchovní řeč takto:

Vždyť prostřednictvím těch, kteří svými rty koktají, a jiným jazykem bude mluvit (JeHoVaH /Jehova/ Bůh) k tomuto lidu, k těm, jimž řekl: Tohle je místo odpočinku. Dopřejte odpočinek unavenému. A toto je místo poklidu, ale kteří nebyli ochotni slyšet.“ .

A čím se Boží slovo stane těm opilcům, kteří se nenechali vyučit a nepřijali skutečná jména Otce a Syna duchem?:

A jim se Jehovovo slovo jistě stane příkazem za příkazem, příkazem za příkazem, měřicím provazcem za měřicím provazcem, měřicím provazcem za měřicím provazcem, tady trochu, tamhle trochu, aby šli a jistě klopýtli nazad a skutečně byli zlomeni a lapeni do léčky a chyceni.“ .

Protože jsou tělesní, nedokáži rozeznat duchovní podstatu, přesně jak to vysvětluje apoštol Pavel:

A tak jsem k vám nemohl mluvit jako k duchovním lidem, bratři, ale jako k tělesným lidem, jako k nemluvňatům v Kristu. Krmil jsem vás mlékem, ne něčím k jídlu, neboť jste ještě nebyli dost silní. Vskutku nejste dost silní ani nyní, neboť jste ještě tělesní. Poněvadž je totiž mezi vámi žárlivost a rozepře, nejste snad tělesní a nechodíte jako lidé?“ .

Není přesně toto mezi nimi? Co říkají?

Když totiž jeden říká: Patřím Pavlovi, ale jiný říká: Já Apollovi, nejste prostě lidé?“ .

Co stále slyšíme z jejich úst? Já patřím katolickému učení, já učení svědků Jehovových, já zase jsem evangelík a já adventista sedmého dne!!! Toto a toto učení je nejlepší. Jedině tento můj dres má následovník Krista! Jakého? JE-SUS-E (Jehovova prasete = Satana)

Kdo kdy z nich řekl: „DOTAZUJME SE NA VŠE NAŠEHO STVOŘITELE, ZDA VYUČUJEME SPRÁVNĚ!“ ? NIKDO!!! Proto jim je skrze Izaiáše řečeno:

Proto slyšte Jehovovo slovo, chvastouni, panovníci tohoto lidu, který je v Jeruzalémě:  Protože jste řekli: Uzavřeli jsme smlouvu se Smrtí; a se Šeolem jsme docílili vidění; přetékající prudká záplava, v případě, že by se přehnala, k nám nepřijde, neboť jsme si učinili útočištěm lež a skryli jsme se ve falši; proto tak řekl Svrchovaný Pán Jehova: Hle, kladu jako základ na Sionu kámen, vyzkoušený kámen, drahocenný roh jistého základu. Žádný, kdo projevuje víru, nepodlehne panice.“ .

Kdo je ten vyzkoušený KÁMEN? Není to Pán Jehošua? Nenechal se sám vyučit nebeským Otcem, než přišel na zem? Takže my nemusíme? Neuzavřeli například takzvaní VYTRŽENCI, nebo SVĚDKOVÉ JEHOVOVI smlouvu se SMRTÍ, se ŠEOLEM? Že jich se smrt nedotkne? Pokud ano, pak z Krista, toho skutečného, pak jej učinili LHÁŘEM. Proč? Protože Pán Jehošua řekl:

Nikdo ke mně nemůže přijít, pokud ho nepřitáhne Otec, který mě poslal; a chci ho vzkřísit v posledním dnu.“ .

Už jsme byli vzkříšeni v posledním dnu? Asi ne, když ještě nenastal, že? A neříká dále toto?:

V Prorocích je napsáno: A všichni budou vyučováni Jehovou Bohem. Každý, kdo slyšel od Otce a naučil se, přichází ke mně. Ne proto, že by někdo viděl Otce, kromě toho, který je od Boha; ten viděl Otce. Vpravdě, vpravdě vám říkám: Kdo věří, má věčný život.“ .

Jak můžeme být nebeským Otcem vyučeni, být v Jeho příbytku, když nedokážeme rozeznat Jeho tichý hlas? A kdy ho neslyšíme? Když nemáme POP a VÚP. Když se nám nestal skutečným útočištěm, opravdovým příbytkem, aby nás chytil za ruku. Co je BEZZÁKONNOST? Není to náhodou nazývat TVŮRCE ŽIVOTA jinak, než Jeho skutečným a Pravým jménem? Není to také to, ŽE NECHCEME SKUTEČNĚ POSLECHNOUT NAŠEHO VYKUPITELE, PANA JEHOŠUU, KDYŽ NÁM NĚCO OZNAMUJE? Odpovězme si sami.

Má nás vyučovat duchovní opilec, nebo samotný Otec v nebesích prostřednictvím Synových nařízení a příkladu? Kde čteme, že by učil, že nějaký náboženský dres je záchranou člověka? Za 34 let co se Písmem zabývám jsem na žádnou takovou myšlenku nenarazil. Pokud vy ano, dejte mi odkaz dolů do komentáře. Možná jsem něco přehlédl. Pokud jste to ani vy nenalezli, pak je něco špatně, když tvrdíme, že tvar země je podmínka, protože i to je dres. Co nebeský Otec dále pro Ty, kteří učiní Jeho svým útočištěm, co slibuje?:

A právo chci učinit měřicím provazcem a spravedlnost nivelačním nástrojem; a krupobití smete útočiště lži a vody vyplaví i skrýš. A vaše smlouva se Smrtí bude jistě zrušena a to vaše vidění se Šeolem neobstojí. Přetékající prudká záplava až se přežene, vy se pro ni také stanete místem k pošlapání. Kdykoli se přežene, odnese vás, protože se přežene ráno co ráno, za dne i za noci; a stane se jedině důvodem k třesení, aby jiní porozuměli, co bylo slyšet.“ .

A toto jsem měl zapsat, aby na nás nepřišlo zlořečení, které čeká ty, jenž učinil nebeský Otec strážným nad svým domem a oni nevarovali ničemného, protože pak je vyžádána krev ničemného z jejich vlastních rukou:

A dejte to slyšet, co nám bylo nyní oznámeno, protože již nebude dalších slov pro naši Záchranu, dokud nepřejde záplava, aby jiní porozuměli, co bylo slyšet!, je výrok SAMOTNÉHO JEHOVAH (JEHOVY) VOJSK.

Kéž Svrchovaný Pane JeHoVaH (Jehovo), nebeský Otče, kéž Tvým vylitým duchem projde toto slovo k těm, kdo musí slyšet, aby i oni mohli učinit na poslední chvíli změnu ve svém uvažování. Aby soud, který nyní probíhá byl k posvěcení Tvého svatého jména a svatého jména Beránka, našeho Krále a Vykupitele, Pana Jehošuy Pomazaného, v jehož jménu prosíme o vyslyšení. Amen a amen

V Agape a s Agape Vaše sestra, Váš bratr, Pánův otrok, Šárka a Igi (Šági)

5 thoughts on “Příbytek – Boží a Satanův. Který jsme si zvolili?

  1. Citace z jednoho textu:
    „Vy všichni jste Moje děti, ačkoliv jste navzájem rozdílní: jste poslušní i vzpurní, laskaví i zlí, pracovití i líní, chytří i nepříliš chytří, milosrdní i krutí, milující i nenávistní…
    Mám vás všechny rád, záleží mi na vás a pomáhám vám! Každému z vás dávám to, co v daném okamžiku svého života potřebujete. Má Láska je bezmezná a všeobjímající!“
    Konec citace

    Bůh dává všem, dobrým i zlým. Tohle rozděluje nebo spojuje?
    Co děláte vy? Rozdělujete nebo spojujete? Koho vlastně? Jak můžete rozhodovat kdo bude zatracen a kdo ne? Kdo vám dal právo? Snad sny nebo vidění?
    Jak tohle můžete dělat s čistým srdcem?
    Aby bylo jasno, jsem špatný člověk, ale kdo jste vy jestli tohle nevidíte?
    Vzpamatujte se

        1. Děkuji.

          Slavnostně ti ukládám před Bohem a Kristem Jehošuou, který je určen, aby soudil živé a mrtvé, a při jeho zjevení a jeho království: Kaž slovo, naléhavě se toho drž v příznivém období, v období obtížném, kárej, napomínej, vybízej, se vší shovívavostí a uměním vyučovat. Nastane totiž časové období, kdy nesnesou zdravé učení, ale budou si shromažďovat učitele ve shodě se svými vlastními žádostmi, aby jim lechtali uši; a odvrátí uši od pravdy, zatímco se obrátí k falešným historkám. Ty však zůstaň ve všem střízlivý, trp zlo, konej dílo evangelisty, plně dovrš svou službu.“ .

          1. Děkuji,
            Jenže já právě hledám zdravé učení.
            Zkoušel jsem to i tady na webu.
            Jak mám zůstat ve všem střízlivý, když mám pocit že jste tady všichni jako opilý? (obrazně řečeno)
            Nikomu to neberu, pokračujte v tom, jen mějte na paměti, že tady neustále odsuzujete a soudíte miliardy lidí a už Vám to ani nepřijde divné.
            Jak něco řekne někdo proti Vám, hned se vytasíte to s tou třískou a trámem v oku.
            Podívejte se na kamkoliv do nějakého článku je tam samé odsuzování miliard lidí a vychvalování do nebes jen Vás jak jste dobří a uvědomělí, co děláte a co Oni nedělají atd. atd.
            Tak velikou pýchu není vidět moc často.
            No zřejmě se tak choval i Jehošua v tom případě se omlouvám.
            Navádět někoho aby se veřejně ponížil (podivné) a to nevím zdaleka všechno.
            Tohle je nemocná společnost.
            Já už se fakt nechci dohadovat jenže mi to prostě nedá, když vidím jak se tady oblbují důvěřivý lidé.
            A ty mi radíš z písma abych se držel zdravého učení?
            Taky něco poradím, Vám všem co chcete najít zdravé učení, tady ho nenajdete.
            Tady je pouze nějaká nemocná parodie.

Comments are closed.